Lite bilder från Kanarieöarna

Kanske att man borde visa lite från Kanarieöarna? Var ju faktiskt en stund sen vi kom hem nu :) Framför allt för lilla V som vägrar skaffa fb!

Ja, så vad gjorde vi då?

Badade! Så klart. Alla utom Nisse. Även det "så klart"!



Alex!


Maspalomas. Sand sand sand! Fint ställe.


Någon typ av ödla som bodde i Maspalomas.


Japp, varmt var det! Fick rapporter om snöväder hemifrån :)


Alex och Nisse i Maspalomas.



Maffiafarmor!!


Nicke, Danne, jag, Alex, Nisse, Emelie på El Gaucho och käkar efterrätter.


Lite palmer så klart, hör väl till?


Alex fick någon typ av depression över det svenska vädret på vägen hem?


Ja det var den resan det, i mycket kort format. :) Bada, sova, sola, äta. Och gå gå gå! Ja, för jag var ju mitt uppe i stegräkningstävlingen på jobbet dessutom. Till alla andras glädje, lovar... :) MEN vi vann ju också så!

Nu sitter man hemma i Sverige, snö och kyla. Brr säger jag bara. Längtar efter våren!

Kommentarer
Postat av: Veronica

Jag tackar =) och det är bra att du uppdaterar din blogg ibland så jag vet vad du har för dig för fb kommer jag inte skaffa... ;)

2010-12-07 @ 09:23:10
Postat av: Veronica

Dags att uppdatera bloggen!!!???!!! ;)

2011-02-09 @ 09:36:49

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0