Lite läsning för V

V har tråkigt om dagarna, kanske har ett tråkigt jobb? :) Så hon behöver enligt uppgift något att läsa. Tyvärr vet jag inte om det händer så mycket här? Får väl försöka klura ut något...

Sommaren kan ju ingen klaga på. Den har varit prima (om man bortser från att jaaa, jag jobbade de där veckorna ni vet.... de jättevarma!!) Tre veckors semester tillbringades latandes hemma och i stallet samt några dagar i kära Göteborg hos Ove. Några bilder kanske kan intressera V?


De hade någon typ av chokladhjul på Liseberg... :) :)


Golfnördarna var mycket impade över minigolfbanorna i Slottsskogen så dit bar det av hela två gånger... :)



Morsan mest intresserad av Botaniska som vanligt :)


Annars som sagt, mest varit i stallet. Och med Egon. Härliga sommar, vill inte att den ska ta slut!

Oj, men vad höll jag på glömma nu? När jag skriver för V's skull?! Jag var ju till V också en dag!! :) Men bildbevis på det saknas.

Bildbevis på Egon och Casares kan vi nog hitta i alla fall...


Egon den skeptiske badaren.



Casares äter gräs :)


Lerinpackad Göte.


Egon leker med Gösta.

Nej men vet du vad V, jag har ingenting alls att säga faktiskt! Tillbaka på jobbet och tillbaka i verkligheten! Försöker dock lura verkligheten lite och låssas att det är semester... det stod att man skulle göra det i tidningen... MEN varning! Man blir trött om man tittar på film halva natten och ska gå upp kl 5.20 och åka till jobbet ÄVEN om man låssas att det är semester... NU dusch och sova!


Kommentarer
Postat av: jenco

Roligt att läsa om din sommar:) Vill inte heller att den ska ta slut, finns inget bättre!! Kram

2010-08-18 @ 08:02:07
Postat av: Veronica

Det låter som allt är mitt fel....;) Kämpa på med mer blogginlägg nudå... Och nej jag har inget tråkigt jobb, behöver bara muntras upp ibland ;)

2010-08-18 @ 15:29:08
Postat av: Alex

Det står inget i din blogg om vad du vill ha när du fyller år imorgon........ :(

2010-10-13 @ 19:27:27
Postat av: Linnéa

Men Alex... hur dum får du bli? EN BIL har jag ju sagt.

2010-10-14 @ 08:56:00
Postat av: Veronica

tycker du ska ta och uppdatera snart igen din bruning.... Tycker det får bli ett inlägg om din semester =)med mkt bilder!!!!

2010-10-15 @ 11:59:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0