Så var det höst

Ja tiden går ju fort. Och dålig är jag på att skriva här. Men just nu sitter jag hemma och är grymt ("haha") uttråkad för grissjukan har tagit mig! Ja inte är det väl bevisat, man sjuk är jag i alla fall och allt snack om svininfluensa får en ju att tro att det är det man har... vi får väl se. Tråkigt är det att vara sjuk i alla fall!

Annars händer det int mycket. Prinsen casares har lite semester. Lägligt för mig att passa på och vara sjuk då istället för att hinna med andra saker som borde göras när man har lite extra tid! 

I helgen var vi till Borlänge och shoppade lite till våra kusar i alla fall. Sällan det går bra att lägga pengar på dem... :) Kanske kanske ska skaffa mig ett vintertäcke (jacka) till mig själv också?? Vore ju smart.

Annars så har jag och Casares, för ungefär en evighet sen nu, men jag skriver ju aldrig, lyckats skutta vår första tävling! Han uppförde sig självklart som den prins han är och hoppade så jag flöööög. :) Ska se om jag kan lägga in en bild här som jag fått av Johanna Åberg som fotat mycket fint! Taaack Johanna! Anlita henne, hon är duktig! ;)



Jaha, nej men nu rullar väl hösten på då och snart är det oktober, och då fyller jag 25. Snart fyller jag ikapp tanterna! :) Ja ja, det passar väl mig det! Annars vet jag inte riktigt om nått är planerat? Just nu är siktet bara inställt på att bli frisk!!!




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0