Vår och blommor!

Njaa. Inte om man tittar ut genom fönstret kanske... men i i söndags var jag på trädgårdsmässa och där var det blommor kan jag lova!


Mamma sitter och spanar in blommorna.



Dax att börja snickra brorsan, en sån där vill syrran ha! ;)

I övrigt så trallar allt på som vanligt. Imorn blir det dock länsträff med en massa livsare i Tällberg. Blir kvar till onsdag. Det ska bli skoj. Framför allt med tanke på att Veronica kommer att vara där! :)

Idag bokade jag nästa tur till skåne. Uuunderbart! Moln på himlen finns dock, vill titta på en häst där men någon annan verkar vara intresserad av den just nu... suck. Vi får väl se hur det går. Jag ska i alla fall ner och det ska bli skitkul!

Annars är det bara finanskris och ekonomi och pengabrist och alla hemskheter som surrar, får väl se vad som händer med jobb och allt. jag tycker de får ta och ge sig med den här kraschen nu, kan nån bara fixa detta nu!!?!? Less på detta, det enda de pratar om på alla nyheter och blääää! Orkar inte höra mer! Kan någon prata om sol och vår och blåsippor och sånt istället? Ne-ej, inte ens naturen verkar vara på bra humör, händer inget på vårfronten heller.

En sak är bra i alla fall. Det är ljust ute! :) Och nu ska jag snart iväg till Elton, men sitter här och ugglar för ääntligen är det ingen brådska för att hinna få lite ljus när man rider. Så skönt! Nu är det bara resten som saknas som sagt...

Dax att sätta fart! Måste ju packa väskan sen också!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0