Så var det helg igen

Veckan gick fort. Igen.

Helgen svischade förbi med melodifestival och en sväng till Heart break med stallgänget. Ja, det faktiskt rätt kul. men dansa i flera timmar är inte min grej som ni vet. Emelie lyckades dock med det otroliga att göra lockar i mitt hår som höll ända till jag kom hem vid 3 på natten. Bra kämpat! Bandy blev det också. Det var så himla kul att vara på match igen!! Men nu pratar vi inte mer om det för vi vet ju hur det slutade.


Inte den snyggaste bilden men äh va fan, är fortfarande impas av att lockarna höll!! :)

Måndag och tisdag försvann, minns dem inte ens. Onsdag hoppträning och kom hem alldeles för sent. Gick ÄNTLIGEN lite bättre med Dogge. Torsdag dressyrträning med Elton. Den överlevde vi också. Gick bra på slutet men man är lite ovan att trängas bland långsamma lektionshästar när man har en stor Elton. :) Ikväll sitter jag och väntar på att Alex ska komma någon gång. Japp, jag får besök över helgen. :)

En fantastisk sak denna vecka har i alla fall varit SOLEN! Ja, det har varit en massa massa sol! UNDERBART! Hoppas det håller i sig i helgen! Ser fram emot långa promenader i solsken med Egon nu när jag är hästledig i helgen!

Alex kom för övrigt hem och såg förskräcklig ut!! Jag satte gasen i botten och lyckades få en klipptid inom en halvtimme! Pust, tack och lov. Men det gulblonderade färgen är ännu kvar....

Kanske man ska göra som Egon nu?

Kommentarer
Postat av: www.tv1000.se

2009-03-20 @ 21:36:06
Postat av: karin

hej linnea hoppas allt i ditt liv flyter på som det ska. Hade tänkt svara på ditt inlägg tidigare men har bara inte kommit mig för det. Lady mår bra men har lite ont i ryggen för tillfället. Vi hoppas iaf att det är de för hon har betett sig lite konstigt, kanske brunstar hon :) I allafall så tror jag att det är sadeln som ligger fel om det nu är ryggen så nu har jag ingen sadel alls att rida i :(. /karin

2009-03-22 @ 21:28:12
URL: http:///karinsdag.blogspot.com/
Postat av: Emelie

Jag sa ju att mina värmespolar gör underverk med svårformat hår! :) Riktigt snyggt blev det. Vill också ha långt hår...

Kram!

2009-03-26 @ 13:48:49
URL: http://annaidaemelie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0