Så var helgen över igen

Jaha, då var det söndag kväll. Igen. är det inte alltid söndag kväll?

I helgen har jag hunnit med rätt så mycket som vanligt. I lördags blev det en tur i skogen med Elton och en tur i skogen med Egon. Sedan blev det ut och fira farmor som fyllde 80 år. Eller egentligen gör hon det idag. Grattis!

Idag har jag haft stalltjänst och så har vi haft tävling, så jag har varit i stallet från morgon till kväll. Lilla Dogge han var duktig han, fick pris till och med så jag är stolt över honom. Lilla plutten bland de stora dressyrhästarna. Annars var det många duktiga som samlade poäng till klubben! Jag håller tummarna för oss. :)


Dogge med en välförtjänt hötuss. Jag får allt ta och fixa en riktig bild nån gång....

Nu ska jag njuta av sista stunden på min helg!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0