Hoppning med Lady

I lördags blev det lite småhopp och skutt för lilla Lady. Hon hade inte hoppat mycket på länge och tyckte det var skoj! Blev riktigt pigg och glad, hon som bara brukar vara superlätt att hoppa, man brukar bara rulla på i samma galopp och skutta över utan att göra nått. :) Men nu så försökte hon dra iväg några gånger. Ett hinder var ju lite läskigt också men det gick bra ändå. Vi hade superkul!

image127
Lady och jag skuttar över ett litet hinder.

image128
Karin fick prova på och det var ju jätteduktiga båda två! :)

image129
Efteråt tog Lady ledigt i hagen.

I övrigt har det varit hårdpluggande i helgen. Massa massa exjobb och lite livsmedelssäkerhet. Segt! Jag vill bli klar! Det är så mycket kvar att göra. Nu om en stund ska jag åka och göra falukorv också... hmm. Ja det blir väl intressant kanske. Sen är det återigen exjobb för hela slanten. Hoppas jag hinner till bräntis med Egon och träna ikväll också.

Näe. Dax för falukorvstillverkning nu...

Kommentarer
Postat av: Ylva

Plugga på och tjata på K! (haha, det rimmande ju...)

2008-05-12 @ 07:40:28
Postat av: jenco

vad kul att hoppa! jag rider på Tomas systers häst två dagar i veckan, imorn ska vi vara med på våran första hoppträning, det ska bli jättekul. men hon är 173 cm hög och tar jättestora skutt, får se hur det kommer gå:)) Kram

2008-05-12 @ 09:35:34
Postat av: Veronica

Hon är ju så söt... Det såg bra ut snart får vi hoppa lite högre höjder....

2008-05-18 @ 14:32:01

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0