Fort fort fort går tiden...

Ja vad händer, vad händer? Jag har varit hem till Sandviken och jag har fått jobb, skaffat lägenhet och Egon har fått hunddagisplats. Förra veckan hade flyt! Om fyra veckor är fyra års pluggande slut och det känns så konstigt. Då ska jag åka hem till min nya lägenhet, i Sandviken. Shit. Konstigt värre va?

I Umeå rullar allt på i rasande fart. Kämpar för att hinna klart med exjobbet och läser samtidigt livsmedelssäkerhet på heltid. Bara att jobba på! Tur att det är intressant i alla fall säger jag! Annars är det mest Egon och Egonträning som gäller. Han har börjat prova på lite mer agility nu och det är jättekul. Nån gång kanske han fattar vad vi sysslar med. Sen blir det väl lite stall och rida också. Alltid lika kul. Lady har blivit så duktig! :) Imorn är det dressyrlektion på hippo som gäller också.

image125
Hemma i Sandviken var det sol och grönt och blommor när jag var hem...

image126
På min ridtur med Lady i Umeå igår kunde man inte säga samma sak... men det börjar bli lite grönt och knoppas i träden.. Typ.


Kommentarer
Postat av: Ylva

Grattis till jobb, lägenhet och hunddagisplats till Egon! =) *kram*

2008-05-08 @ 22:27:53
Postat av: Veronica

Mmm jag vill inte att du flyttar... du skulle ju till avesta =),men det kommer att bli bra det vet jag!

2008-05-18 @ 14:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0