Flyttpanik!

Japp. Imorn är det Umeå som gäller. Och jag har sä jäkla mycket packning!!! Hur ska detta gå till undrar jag? Jag är världsmästardålig på att packa. Fast jag har ju ändå sållat bort jättemycket och bara tagit det som verkar viktigast... Men V kommer svimma när hon kommer hit med släpet imorn!! Hoppas att lilla röda har lite oanade krafter att dra med säger jag... Shiiit att man behöver så mycket grejer då. Det är de jäkla köksgrejerna som ställer till det, de tar upp så mycket plats så jag nästan dör! Ja det är väl bara att vänta och se imorn då... Jag önskar att få ta med tvn men den hänger lite på håret nu alltså.

Annars händer det inte mycket. Nepp. Skulle vilja ha ett jobb bara men de verkar ju inte serveras på beställning tyvärr. Letar vidare.

Ja ni i Umeå, vi ses väl snart då!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0