Jul och nyår har passerat

Massa massa julgodis har trillat ner i magen. Det är alltid trevlig med chokladtider. :)

Julafton var stressig som vanligt, man ska hinna med många ställen. Men den var väl bra i alla fall och jag fick några julklappar. Lite snäll kanske jag har varit.

Nyårsafton passerade lättare än väntat. Egon sa inte mycket alls om fyrverkerierna. Skönt. Han fick ju en lekkompis under kvällen också så han var rätt nöjd.

Idag kom det lite snö också. Aningen blaskig men det är vitt på backen. Ester vägrade så klart gå utanför dörren och Egon är ytterst tveksam till det blöta.

Annars så har jag väl mest varit i stallet som vanligt. Alex har varit med och ridit på Pommac en del också, och ramlat av de flesta av gångerna... hehe. Vet inte riktigt vad jag ska hitta på under den närmsta framtiden. Pommacs ägare kommer hem snart så då lär jag hitta på nått annat att göra. Fundera på exjobb kan ju vara en idé... har några idéer i huvet men vet inte om de är så bra.

Nu följer lite bilder istället, var för länge sen jag skrev så jag kommer inte ihåg vad jag har gjort. :)

  Egon gör som Jesus, dvs. går på vattnet :)

 Alex och Pommac.

 Egon mycket nöjd med sin julklapp.

 Snälla lek med mig... :)

 Ester har så klart ägnat all tid åt att sova.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Roligt att få läsa lite! *kram* från mig och Nowa

2008-01-01 @ 20:20:07

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0