Min lille Egon

Nu är det gjort. Min lille Egon är kullös. Han är ledsen. Väldigt ledsen. Men egentligen mest för struten runt huvet tror jag. Han gillar det inte. Usch! Läskig. Det stramar nog lite också där bak. Han går lite mystiskt. Han uppför sig mystiskt också, jag hoppas verkligen att han blir sig själv snart igen, han är väldigt stirrig just nu. :( Känner mig som världens näst sämsta matte idag bara. Det har blivit lite bättre. Igår var jag den sämsta av alla! Men jag får hålla fast vid tron på att det här är bäst i längden, det är jobbigt när det är nygjort bara. Mitt lilla hjärta, vad har matte gjort med dig? Han ska få allt han vill i tröst, måste åka och köpa ett nytt bubbelgumtuggben!

image75
Egon med tuggummiben! Inte så bra bild, tagen med mobilen.

image76
Längtar tills det är sån här fart igen!

image77
Men vi får väl ta det lugnt och plocka lite barr under tiden... eller nått :)





Kommentarer
Postat av: Ylva

Inte lätt att bli av med kulorna. Det blir bättre. Jobbigt med tratt ibörjan!!!

2008-02-20 @ 21:57:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0