Dagens ungdom... eller barn

Ja. På tåget ner till Linköping satt en mamma med en dotter i 10årsåldern på andra sidan gången. Heeela vägen tjatade hon. För det första ville hon ju sminka sig. Det var orättvist att
mamma fick men inte hon. Mamma måste köpa smink och en spegel åt henne så hon kunde
börja sminka sig när hon skulle till skolan. Sen så hade hon ju sett en film i skolan. Bruce den
allsmäktige eller vad den heter. Så då hade hon ju upptäkt det där med stora bröst och silikon
också. Vilken match det blev för den morsan på tåget. :) När vi var 10 år kunde vi väl inte ens stava till läppstift och silikon lät väl som nått ur en rymdfilm eller nått....

Nu så är jag framme i Linköping i alla fall. Men sanrt åker jag till Flyinge!! Rapport och bilder kommer nästa vecka när jag kommer tillbaka.

Ha det bra. Och förresten. Björn Gustavsson är bäst. Haha! :D Det blir fight mellan mig och Y.....

Kommentarer
Postat av: Ylva

Hihi, verkar som det är fler med i matchen!? Trodde bara det var vi som upptäckt BG. ;) Hoppas att du får det bra i Flyinge! *kram*

2008-03-03 @ 19:01:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0