Helgen som gick

Denna helg har vi hunnit med en hel del!

Fredag kväll kom Ylva på trerätters middag med toast skagen, rotfrukter i ugn med grönmögelostinbakad quornfilé (eller vad man ska kalla det...) med bröd med fetaost- och soltorkade tomater fyllning och persiljesmör och grönsallad, och till sist blåbärscheesecake (så klart!)

image103

image104


image105
Nowa och Egon är polers och vi lyckades till och med fånga dem på samma bild!


image106
Efter maten passade båda på att hoppa på en övermätt Ylva. Hon ser glad ut ändå ;)


image107
Veronica och Ylva var så klart väldigt glada över cheesecake, vem är inte det?

image109
På lördag förmiddag lekte vi med Egon, han var helt slut efter veckan och joggade lite lätt efter sin frisbee.


image110
Matte Linnéa fick för sig att fixa frillan lite och nu ser Egon lite mer ut som en kines. :)


image111
På kvällen togs en unik bild med Egon och Ester bredvid varandra. Inte enbart kärlek i Esters blick...


image112
Egon hann även med att titta lite på tussilagon i skogen. Yes, de finns i norrland med!


image113
Och vem dolde sig bakom gardinen sent på kvällen tro?

image108
Vem bryr sig sa Egon, jag är trött.......

Härlig helg med strålande väder! Nu är det dax att plugga....

Kommentarer
Postat av: Ylva

Snälla skicka bilderna till min hotmail! ;) *KRAMAR* PS: Nowa sover som en klubbad bäver efter helgens bravader...

2008-04-20 @ 22:06:47
Postat av: Veronica

Hörru är du nöjd nu när jag skriver hos dig. Lova att du inte ska tracka mig för att jag inte har skrivit i din blogg =). Vi måste laga mer god mat =) Me like it...

2008-04-24 @ 16:26:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0