Pluggar på?

Nja, kan man väl inte påstå. Har kommit på diverse ursäkter för att slippa plugga idag. Vill inte plugga alls. Såå skol-less. Tenta imorn och det går väl åt skogen. Illa planerat, ja ja, jag vill ju inte ha omtenta. Men det blir som det blir. Har bara en massa andra saker i huvet för tillfället. Och samhällsbuller och miljökonsekvensbeskrivningar låter inte allt för lockande... Ska ändå bli ksönt att det är över imorn, för den här gången. Sen blir det projektarbete och det blir nog roligare. Har hittat ett kul ämne. :) Hehe, den kanske speglar hur kul vi tycker att kursen är? Vi tänkte "bygga" en begravningsplats...

Längtar så mycket efter sommar nu. Oroar mig lite över hur mitt liv ska bli, jag har ångest redan i slutet av Juli för att sommaren snart är slut... Ska jag fortsätta på det viset blir det inte många lyckliga månader på året. Jag avskyr verkligen vinter och mörker. Det är inte överdrivet, man måste väl inte gilla vintern? Alla verkar tycka det... Fyy för långa mörka tider... Jag längtar efter vårblommorna och fågelkvitter, ljusgröna blad på träden, första varma vårvindarna, vinterpäls som trillar av, ljusa tider. Fyy vad långt det är kvar!

Två veckor, sen ska jag plocka ner mitt pick och pack i lådor igen. Gud vad jag flyttar hela tiden! Postade adressändring för 3dje gången det här året idag. Hmm. De lär ju fundera vad jag pysslar med.

Nej jag kanske ska göra ett sita ryck med pluggandet nu? Man lär sig inget kvällen innan va, Walter? Kloka ord, men nu ör det panik... Näe, jag vet, jag känner mig, jag kommer lyssna till de kloka orden och låtsas att det är därför jag inte pluggar mer.

Vår- och Sommarminnen...

 Sommarsolnedgång vid stugan...          

    Kenia sommarbadar, inte bara ett sommarminne... Ett minne för livet.

  Härliga galopper på gröna gräsmattor...

 Blommande blåsippor...

Underbart.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Vilka härliga bilder! =) Lyckospark inför morgondagen. Detta fixar vi. STOR kram!

2007-10-17 @ 21:42:42
URL: http://www.fillifjonkan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0