Herre Gud vilken helg :)

Igår var det klassmiddag som gällde. Vi väntade, och väntade. och väntade...sen fick vi tillslut maten! Men den var god i alla fall och det var trevligt ändå. Efter det bar det bara av hemåt till Egon och Ester och sängen

Idag, eller på förmiddan i alla fall, har jag bakat tunnbröd för första gången i mitt liv. Det får nog komma bilder på det någon annan dag för Veronica fotade. Det var jättekul och jätteegott. Mums. :) Har ne massa tunnbröd att äta upp nu. Gott värre.

Ikväll har det varit party hos mig först, sen klassfest med vågat tema. Och nog vågade vi alltid. Fy tusan vad vi var snygga!! :) Jag tror jag har arresterat varenda kotte i närheten nu alltså. Vi har haft skitkul! Så många roliga bilder jag har nu alltså, haha. Men mest på mig tror jag, och på alla jag har arresterat. Jag ahr jobbat hårt ikväll alltså. Men nu är jag hemma sen en timme tillbaka, lite mer ändå tror jag. Egon vill inte sova själv inte, man får pallra sig hem. Tur att det var nära till festen.

 Här är polisen som mitt i gatan står...

 Polisen har naturligtvis ett stenhårt samarbete med sheriffen....

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0