Födelsedag och sånt

Helgen har varit jättebra. Har umgåtts med Alex hela tiden. Varit ut och ätit, tagit en tur på stan, varit till Lady och gått en massa i skogen med Egon  Igår var det födelsedagsfirande, tack alla som kom, jag hade en jättebra dag. Jag tror inte att någon blev förgiftad av mina kakor heller, de blev rätt ok faktiskt. Alex bidrag med chokladbollar var också bra. :) Egon hade jättekul och lekte med Casper hela eftermiddagen. Han börjar bli riktigt tuff!

Nu så är humöret betydligt lägre. Var nyss med Alex till flygbussen. Det börjar bli riktigt påfrestande med alla avsked hela tiden. Gör vi annat? Den här gången var det tuffare än på länge, har kommit på att det är lättare att vara den som åker än den som stannar kvar ensam på hållplatsen... var länge sen nu, det var nog 1.5 år sedan Alex var hit sist. Det har bara varit jag mest som har åkt och åkt... Jobbigt är det nu i alla fall. Och jag vill att vi ska få det normalt någon gång!

Ikväll blir det valpkurs. Jag vill åka nu. Det är hemskt tomt här trots Egon och Ester. Jag vill ha något att göra. Ska plugga också, men det kryper i kroppen. Det kanske lugnar sig snart, jag behöver verkligen plugga. Tenta på torsdag, har aldrig slarvat så mycket som jag gjort den här kursen! Idag missade jag t.o.m. ett obligatoriskt moment i skolan, det har jag faktiskt aldrig gjort förut. Men det är väl min tur någon gång? Det finns ju folk som missar var och varannan dag utan att få problem...

Nu blir det till att begrava sig i skola i 18 dagar framåt.
Ha det bra.

                                         
Födelsedagstårta från Alex.    Dragkamp Casper och Egon.    Egon på morgonpromenad.

Kommentarer
Postat av: Camilla

Ja men visst hade vi de både kul o trevligt igår på födelsedagsfikat!!!! Grattis igen! Känner förresten igen de där du skriver om att vinka av pojkvännen... sånt tär på en ordentligt! Inge kul alls. Inte plugget nu heller förresten *suck*
Vi får försöka fokusera på den vågade festen ist! HeHe :)

2007-10-15 @ 17:48:48
Postat av: Ylva

Fokusera! ;)

2007-10-16 @ 18:50:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0