En Blogg

En blogg har jag skaffat mig. Och jag har lyckats ta bort allt jag skrev första gången i alla fall... "Fortsätt redigera" är ingen bra ikon har jag förstått nu. Får väl se om försök två går bättre.

Alex är här, och idag ska vi ner på stan och sen börja baka kakor till imorn! Födelsedag i Umeå för första gången. Konstigt att fira utan alla hemma. Men Alex kom ju hit i alla fall som sagt. :) Och mina kompisar (i alla fall de som inte smakat mina kakor förr...) kommer hit också. Ska bli kul.

Igår var vi till stallet och red Lady. Hon försökte inte springa över mig en enda gång... framsteg. Hehe. Hon uppförde sig bra för en gång skull. Egon och Alex fick gå efter oss i skogen. Undrar vem som var mest slut? ;) Egon blir lite väl upphetsad över att jaga hästsvansar.

För övrigt ska jag fortsätta låssas som att jag inte har en tenta nästa vecka. Har lessnat ordentligt på att plugga kan jag säga. Gör mycket roligare saker nu för tiden. Stallet och Egon drar mer om man säger så. Egon börjar för övrigt bli riktigt lydig när han vill, haha. Det gäller bara att utöka det där "när han vill" nu.

Snart bär det i alla fall av mot Sandviken. 3 veckor kvar. Ska ha praktik i 5 veckor. Vill nog hem till Assar nu. Han är sjuk. Jag vill att han ska bli frisk. Dålig prognos från veterinären... Men de kan väl ha fel ibland? Och visas katter kan väl bli friska. Jag tänker inte sluta hoppas så länge han äter, dricker och inte blir sämre. Hoppas bara att jag hinner hem om det inte går... Kram på dig kissen.

Nej jag har inget att säga egentligen idag, jag ville bara testa bloggen.
Ha det bra mina vänner, om ni vill ha kakor finns det imorn eftermiddag hos mig. :)

                   
Lady.                                            Assar.

Kommentarer
Postat av: jenco

vad kul att du skriver blogg, vilken söt ponny du rider:)

2007-10-14 @ 12:00:54
Postat av: Camilla

vill me ha en blogg.... o en vovve.
hehe

2007-10-15 @ 17:52:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0