Det kan ju inte vara underbart JÄMT heller...

Idag var det studiebesök på krematorium på schemat. Usch det var inte roligt.. Jag tycker att det var läskigt. Det var för mycket att veta vad som händer efter den där fina stunden i kyrkan tror jag... Fy då. Alldeles för mycket detaljer där.
Projektarbetet fick i alla fall lite hjälp på vägen av besöket. Vi har nog snarare för mycket skrivet nu så att det blir rörigt och lite så. :) Dax att få ordning på det hela snart kanske. Det blir nog bra när deet blir klart. Kan ju inte säga annat än att jag lärt mig en hel del nytt i alla fall... På gott och ont? Det är som det är. Otrevligt med andra ord.

Annars har det inte varit mycket idag tror jag. Jo jag var väl till Lady en sväng också med V. Men annars lugnt. Bara en massa krematorieverksamhet hela dagen här...

Nä nu ska jag gå och duscha av mig hästlukten som jag vet att jag har på mig, och stoftet från ugnarna som jag inbillar mig ha på mig... Huuu!

Kommentarer
Postat av: Camilla

krematorium?
va kul. lite mer spännande än avloppsslam som vi har! HeHe

2007-10-23 @ 20:05:34
Postat av: Ylva

Håller med dig. Det var lite otäckt att vara där. Lite för nära sanningen men overkligt. *hua* STOR kram, ses imorgon =)

2007-10-24 @ 23:16:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0