Är inte livet underbart?

Jo, ibland, om så bara för ett ögonblick, så är livet underbart.
Har varit på firandet av vårt program, miljö- och hälsoskyddsprogrammet, som fyller 30 år. Vi har fått jättegod buffé som jag åt halvt ihjäl mig på, en massa mer eller mindre vackra sånger med vår programansvarige Sten i täten, tal, glada miner och underbart roligt. För en stund kände jag mig lycklig rakt igenom. Lycklig, och i Umeå. Det är inte ofta, allt för sällan, som den där genomlyckliga känslan infinner sig. Om så bara för ett kort ögonblick. Kvällen har varit hur rolig som helst, och för en gångs skull trivdes jag med att vara här. Jag hörde hemma här. Det kan inte vara så fel, så många underbara vänner som man träffat här, då kan man inte kalla det för ett jobbigt misstag längre. Jobbigt emellanåt, ja, men inte idag. Det är en bra dag idag. :) Tänk att så lite kan göra så mycket ibland.
Lycklig, och i Umeå, på samma gång!
Och så himla trött! Dax att sova, studiebesök på krematorium kl 9 imorn.


 Inte bara en fördrink när man kom...


 Inte bara en dessert heller... :)


 Sten släpper loss med sina vackra toner.


 Jag och Veronica.


Underbart. God natt.

Kommentarer
Postat av: jenco

hehe, kul att läsa att du tyckte det var underbart här i Umeå:)) Jag håller med dig middagen var jättetrevlig o sten bjöd på sig schjälv:))

2007-10-23 @ 19:20:56
Postat av: Ylva

Kan inte annat än att hålla med dig! =) Idag var vår utbildning inte lika underbar dock... Kram-kram

2007-10-23 @ 19:53:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0