Sandviken

Då var man i Sandviken igen då. Men om ett par timmar åker jag till Linköping. Ett jäkla farande som vanligt. Resan hem gick bra men seegt, jobbigt med släp efter bilen. Vi kom hem i alla fall.

I helgen har jag varit i stallet en del, bl.a. letat boxplats till Lady utan större framgång ännu. Får se vad de säger imorn, jag skulle ringa då. Annars har jag hälsat på folk kors och tvärs. Farmor, mormor, morfar bl.a. Handlat nytt halsband och koppel till Egon har jag också gjort, och varit ute i skogen och busat så klart. 

Nu så åker jag och Egon till Linköping några dagar som sagt. Får se vad vi ska hitta på där. På lördag kommer Lady om vi har tur, beror på boxplatsen, annars stannar jag väl kanske i Linköping en dag extra. Efter det kommer måndag... Praktik! Både nervös och längtar. Ska bli jättekul, men nervöst i början. Jag längtar i alla fall. :) Äntligen nått annat än sitta i skolan! Nu kanske man kan ta och lära sig nått.

Dax att packa väskan kanske.

Uppenbarligen vill min dator inte lägga in bilder här.... Synd, jag tänkte lägga in på Egon som leker i snö för första gången. :(

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0