Praktik

Ja då var första veckans praktik slut då. Och jag är helt slut. Jag har inte återhämtat mig än, och snart är det måndag ock dax för ännu en vecka. Pust. Mitt huvud hänger inte med.
Har varit ut på en massa grejer och kikat, vissa saker visste man inte ens att de fanns alltså. Har fått i uppdrag att skriva lite också för att öva, men jag har fastnat lite på mitt beslut alltså. :) Får kämpa vidare med det imorn. Det är ju svårt ju! Den här veckan har det varit livsmedel, miljöfarlig verksamhet och djurskydd på mitt schema. Allting har varit jättebra. Speciellt djurskydd så klart, ni känner väl mig. :) Men det var inte bara roligt, så är det ju.

I helgen har jag inte hunnit vila upp mig som planerat, det har varit något hela tiden och samma är det idag. Ska väl hämta hem en långöra idag. Får se vad Egon och Ester tycker om det. Igår tittade jag lite på fotboll, men det var ju skittråkigt och jag var så trött så jag dumpade fotbollen. Hade trevligt innan i alla fall med lite mat och så.

Nej jag måste väl sätta fart på den här dagen med då kanske. Alldeles för mycket att göra... Suck.

Ha en bra vecka.

Kommentarer
Postat av: Ylva

Roligt men jobbigt med praktik! =) Stor kram

2007-11-18 @ 22:47:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0