Linköping

Ja då är jag och Egon-plegon i Linköping då. Vi har varit här sen tisdag eftermiddag nu. Resan gick bra. Egon uppförde sig på tåget. Han håll pinket inne ända tills vi klev ut på perrongen i Linköping, sen gick det inte mer. :) Jag är nöjd så länge det inte kommer på tåget... På söndag eftermiddag bär det av till Sandviken igen, på världens dyrast tågresa, grrr... över 500 för att komma hem! Men jag måste ju, praktiken börjar på måndag!

Jag och Egon har väl mest varit ute och traskat på stigarna här. Husse är i skolan hela dagarna. Sen har väl jag varit ner på stan en sväng och hittat ingenting också. Tänkte väl att jag skulle börja leta julklappar, men jag vet ju inte vad nån önskar sig. Ni kan väl skriva det som en kommentar på det här inlägget va? :) Annars har vi inte gjort så mycket. Tittat lite på en dålig film som jag och Alex somnade till båda två bara. Och tagit det lugnt. Måste nog hitta på nått nu i helgen innan jag och Plegon åker hem igen.

Inte blev det nån Lady i vinter heller. Fick inte stallplats, det känns ju trist. Får hitta på nått annat att göra istället då... Uppfostra Egon kanske, han uppför sig som ett skrälle när Alex är i närheten.

Jaha, praktik på måndag då. Längtar! Ska bli kul.

Nä dax att fixa lunch eller nått kanske.

Kommentarer
Postat av: Sanna

Ha en bra dag! =)

2007-11-09 @ 12:08:41
URL: http://sannakumlin.blogg.se
Postat av: Sanna

Svar: Tack du :)

2007-11-09 @ 14:01:06
URL: http://sannakumlin.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0