Hemskt bra på att uppdatera...

Nja, kanske inte.

Praktiken bara rusar iväg, två dagar kvar nu, känns nästan som jag har räknat fel, det kan inte gå så här fort! Jag har i alla fall haft det jättebra i de här fem veckorna, jag är nöjd. :) Imorn blir väl sista "riktiga" dagen antar jag, för sen ska det fyllas i papper till skolan och sånt trist.

Egon-plegon tillbringar sina dagar hos farmor och leker odåga... Kan inte förstå varför han ska vara så monster just där! Hos veterinärern förra veckan uppförde han sig exemplariskt i alla fall, och det blev ingen tand-urdragning. Tur för honom. :) Veterinären tyckte de var välskötta och sa att jag skulle fortsätta borsta varje dag så kanske (förhoppningsvis) det inte skulle bli några problem i framtiden heller. Hoppas. Skönt att man har varit dit i alla fall, har varit en del oro.

Ester sover och slåss med grannkatten genom fönsterrutan hela dagarna. Att ge sig ut och slåss på riktigt törs hon inte. Gissa om jag håller på hoppa ur skinnet när jag sitter och kökar frukost halv 7 på morgonen och det är kolsvart ute, och så flyger en katt på fönstret utifrån och Ester vrålar och slår tillbaka! :) Knäppa djur.

Annars så har vi ju vår nygamla medlem i familjen, Zipper, hemma nu också. Han har just installerat sig i den största och dyraste buren de hade på hela djuraffären... Pappa tittar konstigt på mig, Zipper är trosts allt snart 8 år... men men, man ska väl ha det bra i pensionstider eller?

Vad händer annars? Julklappsshopping och hästar. Det är väl allt. Rider Pommac en del och det är skoj. Blir en del klappande på Evelina nu när hon har kommit hem efter alla år också. :) Annars händer det inte mycket, man hinner inte så mycket annat när man har praktik.

Att lägga in bilder funkar visst inte alls idag så... det kommer senare.

Kommentarer
Postat av: Anonym

halloj, vad kul att du skrivit lite, det vart länge sen, jag tycker om att läsa bloggar:)) snart e det julledigt, jag ska va ledig två veckor, de ska bli skönt, sen har jag 2 veckors praktik kvar...

2007-12-18 @ 12:52:38
Postat av: jenco

det var jag som skrev tidigare, glömde skriva dit det visst:)

2007-12-18 @ 12:53:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0